Унікальна послуга для клієнтів Інспе, які в щоденній практиці користуються інструментами всесвітньовідомого бренду Hu-Friedy!
Гарантійний сервіс від виробника – хороша нагода продовжити професійне життя інструментів, здійснити загальний ремонт, замінити ту чи іншу деталь чи просто оновити інструмент.
Все офіційно та згідно з гарантією виробника. Оскільки Інспе є ексклюзивним і єдиним представником Hu-Friedy в Україні, то виробник гарантує якісний та вигідний сервіс для клієнтів компанії. Загальний ремонт чи оновлення інструментів відбувається безпосередньо на базі виробництва у США або Німеччині.
Безкоштовною послуга є лише для тих інструментів, на які діє термін гарантії. Ця опція можлива і у разі пошкодження інструмента внаслідок дефекту матеріалів, з якого виготовлено інструмент.
Інструменти, гарантійний термін яких вже давно закінчився, є можливість оновити, відремонтувати чи просто замінити потрібну деталь.
Приміром, голкотримач для мікрохірургії серії CASTROVIEJO, розроблений Др. Ріно Буркхардтом і призначений для показань у сучасній періодонтальній пластиці та пері-імплантаційній хірургії – дороговартісний інструмент, який при правильному використанні і правильному догляді може прослужити 20, а інколи і значно більше років.
Але з часом одна з найважливіших деталей голкотримача – внутрішні щічки, які надійно утримуюють голку, можуть зношуватися і відповідно стає важче втримати найтоншу голку. Що пропонує гарантійний сервіс Hu-Friedy? Замінити внутрішні щічки і надати нове дихання інструменту. Послуга має символічну вартість (до прикладу ця послуга коштує 40 євро), а ефект – колосальний.
Або скажімо мікрохірургічні ножиці теж серії CASTROVIEJO. Працюють роками, але може пошкодитися гвинтик, який скріплює дві частини інструмента. І тут диво сервіс приходить на допомогу. Заміна цієї деталі на виробництві – автоматична гарантія на майбутнє.
Як скористатися гарантійним сервісом Hu-Friedy?
Пропонуємо покроковий механізм:
– треба вийти на зв’язок зі своїм торговим представником або зателефонувати за номером 067 6000 353 і повідомити про недолік інструмента та бажання скористатись сервісом відновлення інструментів Hu-Friedy;
– залишити/передати інструмент представнику Інспе;
– пошкоджений інструмент буде відправлений на виробництво Hu-Friedy у США або імеччиу і там проходить усі необхідні процедури;
– повертається оновленим і відремонтованим в Україну;
– термін дії використання продовжується на роки.
Продовжіть життя інструментів Hu-Friedu завдяки гарантійному сервісу виробника!
Якщо Ви звернулись впродовж робочого дня, Вам зателефонують до 17.00.
Якщо Ви звернулись у вихідні чи святкові дні, з Вами зв’яжуться наступного робочого дня.
Якщо Ви звернулись впродовж робочого дня, Вам зателефонують до 17.00.
Якщо Ви звернулись у вихідні чи святкові дні, з Вами зв’яжуться наступного робочого дня.
Вітаємо Вас на сайті Інспе!
Ми гарантуємо конфіденційність і збереження Ваших даних та те, що вони не будуть розповсюджуватися третім особам. Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку та отримання e-mail, sms та Viber розсилок.
Якщо Ви вказали неправильні дані, сайт не несе відповідальності за наслідки в їх використанні. Уважно перевіряйте дані під час внесення в форму.
Реєструючись на сайті, Ви створюєте свій персональний кабінет, через який зможете замовляти продукцію онлайн в будь-який час та з будь-якого місця.
Ваше замовлення буде опрацьовано менеджером-оператором, який зв’яжеться з Вами для обговорення деталей замовлення, оплати та доставки продукції.
Також через персональний кабінет Ви зможете реєструватись на події та отримувати на електронну пошту та на вказаний номер телефону e-mail, sms та Viber розсилки з найактуальнішою інформацією та дізнаватись про новини, акції, заходи!
Всі позначені зірочками поля є обов’язковими для заповнення.
Вашу спеціалізацію та торгового представника оберіть із випадаючого меню.
Після заповнення форми Вам на пошту прийде повідомлення про створення персонального кабінету.
Збережіть Ваш логін і пароль, які Ви використовували під час реєстрації, щоб використовувати їх для подальших входів на сайт.
Дякуємо, що Ви з нами.
Якщо Ви реєструєтесь на навчальний захід через сайт Інспе вперше, Ви одночасно створюєте свій персональний кабінет, через який зможете замовляти продукцію.
Ми гарантуємо конфіденційність і збереження Ваших даних та те, що вони не будуть розповсюджуватися третім особам. Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку та отримання e-mail, sms та Viber розсилок. .
Якщо Ви вказали неправильні дані, сайт не несе відповідальності за наслідки в їх використанні. Уважно перевіряйте дані під час внесення в форму.
Головним критерієм, яким керується Інспе при організації навчальних програм, є створення максимально комфортних для навчання умов. Саме тому ми приділяємо увагу досконалій підготовці всіх деталей для проведення курсу задовго до того, як той чи інший курс відбудеться. Відтак, умовою участі в будь-якому курсі є заповнення реєстраційної форми учасника та внесення повної передоплати за курс.
В реєстраційній формі вказуються дані про учасника, на підставі яких організатори бронюють місце для учасника, замовляють йому проживання, виготовляють сертифікат тощо.
Всі позначені зірочками поля є обов’язковими для заповнення!
Вашу спеціалізацію та торгового представника оберіть із випадаючого меню.
Після заповнення форми Вам на пошту прийде повідомлення про створення персонального кабінету та реєстрацію на подію.
Збережіть Ваш логін і пароль, які Ви використовували під час реєстрації для подальших входів та реєстрацій на заходи.
Ви можете отримати консультацію за номером телефону:
Матеріали: (067) 6000 353
Імплантологія: (067) 6000 929
Обладнання: (067) 6000 396
Сервіс: (067) 6000 297