Перелік послуг, які Ви можете отримати в сервісному центрі:
Вже більше 20 років технічний сервіс здійснює гарантійне replique montre de luxe та післягарантійне обслуговування та ремонт стоматологічної техніки та інструментів, а саме:
ТОП 9 запитань до Технічного сервісу INSPE
Q1 – Чому виходять з ладу наконечники?
А1 Неправильний догляд та експлуатація, взагалі відсутність догляду або використання інструменту не за призначенням. Саме ці фактори в 95% є причиною несправності наконечника. Такою є статистика сервісних центрів партнерів INSPE – KaVo та NSK.
Команда Технічного Сервісу INSPE рекомендує перед початком роботи з наконечником ознайомитися з інструкцією виробника, а у разі виникнення питань – звертатись до фахівців Технічного сервісу INSPE.
Q2. Проблеми у роботі засобів стерилізації(fвтоклави / стерилізатори / термодезінфектори / пакувальнімашини).
А2. На екрані стерилізаційного обладнання з’являється повідомлення про помилку. Основні причини помилок мають попереджувальний характер. І в основному це перевантаження по об’єму, мікроклімат в приміщенні, якість води та неправильне розташування як самого приладу або елементів для стерилізації.
Важливою процедурою для якісної роботи є періодичне технічне обслуговування, котре потрібно проводити не рідше ніж 1 раз в рік звернувшись в сервісний центр INSPE.
Q3. Як часто потрібно проводити технічний огляд спеціалізованих наконечників? Чи потрібно це робити взагалі?
А3. Згідно з вимогами виробників – KaVo та NSK – спеціалізовані наконечники не менше разу на рік повинні проходити сервісний огляд та прочищення на спеціалізованому сервісі.
По-перше, розібрати прилади можна лише спеціалізованим ключем.
По-друге, 100% якісна прочистка потребує грунтовних знань. Якщо в клініці вирішили це зробити самотужки, є велика небезпека, що залишки закальцинованої соди залишаться і будуть спричиняти непрохідність порошку.
По-третє, гумові кільця зношуються і потребують своєчасної заміни.
Інженери INSPE наполегливо рекомендують обов’язково проходити технічний огляд раз на півроку, особливо якщо Ви проводите професійну гігієну кілька разів на день.
Q4. Як здійснювати догляд за пічками і вакуумними помпами.
A4. Пічки та вакуумні помпи – надійні прилади і не потребують особливого догляду. Дотримуйтеся чистоти і слідкуйте за спеціальним столиком для випікання. Якщо після процедури Ви помітили на ньому залишки матеріалів – просто заберіть їх.
Для ефективної роботи важливо стежити за показниками вакуумної помпи. 100% вакууму – Ваша впевненість в роботі. Якщо на приладі цей показник зменшується, відразу звертайтеся доТехнічного сервісу INSPE – 067 6000 297.
Пам’ ятайте про нагрівальні елементи. На них теж є показник зношеності. Інформуйте про ці важливі цифри інженерів, аби вчасно замінити необхідні елементи.
Q5. Як зрозуміти, що потрібна заміна запчастини в установці або іншому обладнанні?
A5. Зателефонувати на технічний сервіс INSPE.
Що зробить фахівець?
– Спробує ідентифікувати її дистанційно. Для цього лікаря або асистента попросять вказати серійний номер деталі. Якщо такий спосіб складний чи неможливий, інженер приїде на місце та встановить діагноз «хворій» деталі.
– Далі – заміна.
деякі складові можна замінити самотужки. Наприклад, фільтр слинотяга. А ось плата і інші важливі елементи – виключно справа фахівців.
Q6. Які існують засоби догляду за наконечниками?
A6. Автоматичні та ручні. Два основні способи догляду за наконечникам, які є обов’язковими і не замінюють один одного.
Ручні – це спеціалізовані оливи, які виготовляють провідні виробники інструментів. Приміром KaVo Spray – оптимальний варіант для змащування.
Автоматичні – це спеціальні пристрої. QUATTROCare від KAVo – універсальний та дозволяє провести механічне очищування та змащування одразу кількох типів наконечників.
Команда Технічного сервісу INSPE наголошує, автоматичні і ручні способи догляду за наконечниками – must have для клінік, які дбають про безпеку пацієнтів і медичного персоналу.
Q7. Які основні етапи монтажу обладнання?
А7. Команда Технічного сервісу INSPE розробила покроковий алгоритм процедури монтажу.
1. Перевірка технічних умов відповідності приміщення до встановлення і старту роботи обладнання. Варто врахувати параметри підлоги та стін, особливості комунікаційних мереж. Після огляду, інженери надають чіткі рекомендації замовнику – які додаткові роботи варто провести перед монтажем.
2. Доставка обладнання в клініку.
3. Монтаж. Лише сервіс від сертифікованих інженерів – гарантія ефективної і надійної роботи обладнання. Для успішного проведення монтажних робіт потрібні знання, досвід і практичні навички. Команда техсервісу INSPE має за плечима сотні успішних кейсів. Тому можете бути спокійні за якість і терміни виконання робіт.
4. Базове навчання для персоналу клініки. Інженери Технічного сервісу після закінчення монтажних робіт проведуть майстер клас – покажуть, розкажуть і дадуть відповіді на запитання як працювати з новим обладнанням.
Q8.Що робити коли, не працює установка /томограф / візіограф?
A8. Дистанційна діагностика – важливий інструмент у роботі Технічного сервісу. Інколи найпростіша консультація по телефону дозволяє відновити працездатність приладів, що зупинили роботу клініки.Також інженери часто користуються відео зв’язком для кращої ідентифікації проблеми чи ідентифікації запчастини.
Томографи та візіографи переважно налаштовуються дистанційно у зручний для клієнта час.
Якщо труднощі віддалено усунути не вдається, планується виїзд інженера на місце.
Q9. Як часто потрібно проводити обслуговування стоматологічної установки?
A9. Обслуговування установок – це запорука якісної роботи клініки. Це обладнання повинно не менше одного разу на рік проходити повне сервісне обслуговування, яке включає огляд працездатності усіх частин, заміну розхідних матеріалів, прочищення фільтрів та 100% перевірку працездатності.
067 6000 297 – у будь-яких складних і незрозумілих ситуаціях телефонуйте. Команда Технічного сервісу на зв’язку.
Якщо Ви звернулись впродовж робочого дня, Вам зателефонують до 17.00.
Якщо Ви звернулись у вихідні чи святкові дні, з Вами зв’яжуться наступного робочого дня.
Якщо Ви звернулись впродовж робочого дня, Вам зателефонують до 17.00.
Якщо Ви звернулись у вихідні чи святкові дні, з Вами зв’яжуться наступного робочого дня.
Вітаємо Вас на сайті Інспе!
Ми гарантуємо конфіденційність і збереження Ваших даних та те, що вони не будуть розповсюджуватися третім особам. Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку та отримання e-mail, sms та Viber розсилок.
Якщо Ви вказали неправильні дані, сайт не несе відповідальності за наслідки в їх використанні. Уважно перевіряйте дані під час внесення в форму.
Реєструючись на сайті, Ви створюєте свій персональний кабінет, через який зможете замовляти продукцію онлайн в будь-який час та з будь-якого місця.
Ваше замовлення буде опрацьовано менеджером-оператором, який зв’яжеться з Вами для обговорення деталей замовлення, оплати та доставки продукції.
Також через персональний кабінет Ви зможете реєструватись на події та отримувати на електронну пошту та на вказаний номер телефону e-mail, sms та Viber розсилки з найактуальнішою інформацією та дізнаватись про новини, акції, заходи!
Всі позначені зірочками поля є обов’язковими для заповнення.
Вашу спеціалізацію та торгового представника оберіть із випадаючого меню.
Після заповнення форми Вам на пошту прийде повідомлення про створення персонального кабінету.
Збережіть Ваш логін і пароль, які Ви використовували під час реєстрації, щоб використовувати їх для подальших входів на сайт.
Дякуємо, що Ви з нами.
Якщо Ви реєструєтесь на навчальний захід через сайт Інспе вперше, Ви одночасно створюєте свій персональний кабінет, через який зможете замовляти продукцію.
Ми гарантуємо конфіденційність і збереження Ваших даних та те, що вони не будуть розповсюджуватися третім особам. Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку та отримання e-mail, sms та Viber розсилок. .
Якщо Ви вказали неправильні дані, сайт не несе відповідальності за наслідки в їх використанні. Уважно перевіряйте дані під час внесення в форму.
Головним критерієм, яким керується Інспе при організації навчальних програм, є створення максимально комфортних для навчання умов. Саме тому ми приділяємо увагу досконалій підготовці всіх деталей для проведення курсу задовго до того, як той чи інший курс відбудеться. Відтак, умовою участі в будь-якому курсі є заповнення реєстраційної форми учасника та внесення повної передоплати за курс.
В реєстраційній формі вказуються дані про учасника, на підставі яких організатори бронюють місце для учасника, замовляють йому проживання, виготовляють сертифікат тощо.
Всі позначені зірочками поля є обов’язковими для заповнення!
Вашу спеціалізацію та торгового представника оберіть із випадаючого меню.
Після заповнення форми Вам на пошту прийде повідомлення про створення персонального кабінету та реєстрацію на подію.
Збережіть Ваш логін і пароль, які Ви використовували під час реєстрації для подальших входів та реєстрацій на заходи.
Ви можете отримати консультацію за номером телефону:
Матеріали: (067) 6000 353
Імплантологія: (067) 6000 929
Обладнання: (067) 6000 396
Сервіс: (067) 6000 297