Встати на ноги, почати йти,а потім бігти. Це основні етапи становлення кожної стоматологічної практики. Як пройти кожен ефективно і не збитися з правильного шляху? Відповіді на найактуальніші запити українських лікарів дав досвідчений литовський бізнес-тренер Шарунас Пермінас. Він представив у Києві свій новий бізнес -курс “Управління персоналом та процесами лікування в клініці”.
Перший модуль присвячений управлінню персоналом. Учасники жваво дискутують.
“Психологія взаємостосунків і спілкування в одному колективі – це найважливіший фактор для ефективної життєдіяльності клініки. Найцінніша інформація. Для мене, як для керівника, було важливо отримати відповіді на питання, як себе правильно поводити з колективом, як спілкуватися, як правильно висловлювати своє невдоволення і за яких обставин це найкраще робити. Зрештою як виглядати”, – розповідає власник клініки з Херсону Віктор Холявко, який вже вдруге на курсі Шарунаса Пермінаса.
Як правильно обрати лікаря в клініку і за якими основними критєріями це робити, коли варто ухвалити рішення про звільнення і як мотивувати персонал. Жодної води, лише конкретика і багато життєвих прикладів з власного досвіду.
Киянка Юлія Мартинович, HR директор клініки Дубнової “Стоматолог і Я” вважає, що вже відразу застосовуватиме нові знання на практиці: “Шарунас так подає інформацію, що вже від завтра хочеш діяти. Ось я маю структуру навчання, але не маю підходу до кожного лікаря. Тепер хочу поговорити з кожним, дізнатися, що він хоче. І напрацювати конкретний план розвитку”.
Віталій Ковбасюк, директор клініки “Нікодент” ( Хмельницький), відзначає колосальну енергетику лектора і його неймовірний зв’язок з аудиторією.
“Управління персоналом – тема номер один у світі. Вона цікавить всіх. Не просто теорія, а як її застосовувати на практиці. Конкретні кейси. Я в захваті. Адже клініка цінна не обладнанням, а людьми. Як контролювати роботу асистентів і адміністраторів -почув багато дієвих і несмподіваних рецептів від Шарунаса”, – зазначає Віталій Ковбасюк.
Ще один модуль бізнес – курсу “Мотивація персоналу”. Як це правильно робити? Як мотивувати співробітників типу X і Y. Як контролювати роботу персоналу і в який спосіб впроваджувати систему оцінування персоналу?
Ольга Бистрих (Київ), яка вперше на курсі Шарунаса, в захопленні: “Для мене найважливіше, як мотивувати працівників, аби отримати віддачу і ефект. І я почула відповідь на це запитання”.
Головний лікар клініки “Фортуна” (Харків) Ольга Любченко, яка була учасницею попереднього курсу Шарунаса, вважає що для неї складніше управляти персоналом, ніж фінансами.
“Шарунас підняв стільки болючих питань і відразу дав на них відповіді. Почну з того, що оцінюватиму роботу співробітників. Потім скрипти для адміністраторів. Як вони повинні себе поводити, особливо в нестандартних ситуаціях. Дуже рада, що Шарунас сказав, що найважливіше – це доброзичливі стосунки в колективі. Які б не виникали ситуації, вони повинні вирішуватися спокійно, колегіально. Без емоцій, без криків, без санкцій”.
Львів’янина Андрія Рікоту, власника стоматологічної клініки “Рікота”, найбільше зацікавив розрахунок формули прибутку в прив”язці до мотивації.
Альона Кириченко з Харкова (директор клініки “Швейцарська стоматологія”) акцентує на важливості чек-листів для нарахування бонусів асистентам та адміністраторам. На її думку, це важливий інструмент фінансової мотивації, який хоче запровадити у своїй клініці.
Про лідера, його якості та емоційну складову. А ще про ефективний стиль управління, керування лікувальним процесом, мистецтво консультування Шарунас Пермінас розповів найважливіше. Як і дав відповідь на запитання – “Чого хочуть пацієнти”.
Сам лектор, який представляє вже свій другий бізнес-курс українським лікарям, наголошує на універсальності теми управління клінікою. Те, що працює в Литві, так само спрацює і в Україні.
“Я завжди, коли читаю лекції в Києві, відчуваю контакт з аудиторією. Я бачу знайомі обличчя і чую дуже правильні запитання. Є різні шляхи досягнення однієї і тої самої мети. Тому живі дискусії під час курсу – це дуже цінно”, – каже Шарунас Пермінас.
Учасники дискутували з лектором і задавали гострі питання, виходячи з власного досвіду управління. Приміром Ларису Дахно найбільше цікавило, як дотриматися балансу бізнес-інтересів і етичних аспектів лікування
Олександр Панчук з Вінниці каже. “Є речі, з якими я погоджуюся 100%. Приміром, є певні проблеми, які краще обговорювати не усією командою, а вузьким колом працівників. Це буде ефективніше. Або як правильно розподілити навантаження на адміністраторів, асистентів і клініку загалом. Звісно, ще буду переглядати свої нотатки і осмислювати багато моментів. Є над чим міркувати”
Учасники після насиченого курсу сповнені бажанням змінювати свої підходи в управлінні персоналом та лікувальним процесом.
Если Вы обратились в течение рабочего дня, Вам перезвонят в 17.00.
Если Вы обратились в выходные или праздничные дни, с Вами свяжутся на следующий рабочий день.
Если Вы обратились в течение рабочего дня, Вам перезвонят в 17.00.
Если Вы обратились в выходные или праздничные дни, с Вами свяжутся на следующий рабочий день.
Вітаємо Вас на сайті Інспе!
Ми гарантуємо конфіденційність і збереження Ваших даних та те, що вони не будуть розповсюджуватися третім особам. Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку та отримання e-mail, sms та Viber розсилок.
Якщо Ви вказали неправильні дані, сайт не несе відповідальності за наслідки в їх використанні. Уважно перевіряйте дані під час внесення в форму.
Реєструючись на сайті, Ви створюєте свій персональний кабінет, через який зможете замовляти продукцію онлайн в будь-який час та з будь-якого місця.
Ваше замовлення буде опрацьовано менеджером-оператором, який зв’яжеться з Вами для обговорення деталей замовлення, оплати та доставки продукції.
Також через персональний кабінет Ви зможете реєструватись на події та отримувати на електронну пошту та на вказаний номер телефону e-mail, sms та Viber розсилки з найактуальнішою інформацією та дізнаватись про новини, акції, заходи!
Всі позначені зірочками поля є обов’язковими для заповнення.
Вашу спеціалізацію та торгового представника оберіть із випадаючого меню.
Після заповнення форми Вам на пошту прийде повідомлення про створення персонального кабінету.
Збережіть Ваш логін і пароль, які Ви використовували під час реєстрації, щоб використовувати їх для подальших входів на сайт.
Дякуємо, що Ви з нами.
Якщо Ви реєструєтесь на навчальний захід через сайт Інспе вперше, Ви одночасно створюєте свій персональний кабінет, через який зможете замовляти продукцію.
Ми гарантуємо конфіденційність і збереження Ваших даних та те, що вони не будуть розповсюджуватися третім особам. Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку та отримання e-mail, sms та Viber розсилок. .
Якщо Ви вказали неправильні дані, сайт не несе відповідальності за наслідки в їх використанні. Уважно перевіряйте дані під час внесення в форму.
Головним критерієм, яким керується Інспе при організації навчальних програм, є створення максимально комфортних для навчання умов. Саме тому ми приділяємо увагу досконалій підготовці всіх деталей для проведення курсу задовго до того, як той чи інший курс відбудеться. Відтак, умовою участі в будь-якому курсі є заповнення реєстраційної форми учасника та внесення повної передоплати за курс.
В реєстраційній формі вказуються дані про учасника, на підставі яких організатори бронюють місце для учасника, замовляють йому проживання, виготовляють сертифікат тощо.
Всі позначені зірочками поля є обов’язковими для заповнення!
Вашу спеціалізацію та торгового представника оберіть із випадаючого меню.
Після заповнення форми Вам на пошту прийде повідомлення про створення персонального кабінету та реєстрацію на подію.
Збережіть Ваш логін і пароль, які Ви використовували під час реєстрації для подальших входів та реєстрацій на заходи.
Ви можете отримати консультацію за номером телефону:
Матеріали: (067) 6000 353
Імплантологія: (067) 6000 929
Обладнання: (067) 6000 396
Сервіс: (067) 6000 297