Щодня інженери Технічного сервісу INSPE отримують десятки запитань і звернень. І консультують нон-стоп клієнтів INSPE. Ми визначити ТОП9 найпопулярніших запитань та детальних відповідей на них.
“Ми склали міні-довідник для клієнтів, де зібрано відповіді на найчастіші запити стоматологів з усієї України. Сподіваємось, нашій команді вдасться полегшити професійне життя лікарів”, – впевнений керівник Технічного сервісу INSPE Тарас Семеній.
Чому виходять з ладу наконечники?
Проблеми у роботі засобів стерилізації
Як часто потрібно проводити технічний огляд спеціалізованих наконечників? Чи потрібно це робити взагалі?
Як здійснювати догляд за пічками і вакуумними помпами?
Як зрозуміти, що потрібна заміна запчастини в установці або іншому обладнанні?
Які існують засоби догляду за наконечниками?
Які основні етапи монтажу обладнання?
Що робити коли, не працює установка /томограф / візіограф?
Як часто потрібно проводити обслуговування стоматологічної установки?
А ось Ваш орієнтир. Команда Технічного сервісу INSPE на зв’язку з нашими клієнтами 067 6000 297.
Если Вы обратились в течение рабочего дня, Вам перезвонят в 17.00.
Если Вы обратились в выходные или праздничные дни, с Вами свяжутся на следующий рабочий день.
Если Вы обратились в течение рабочего дня, Вам перезвонят в 17.00.
Если Вы обратились в выходные или праздничные дни, с Вами свяжутся на следующий рабочий день.
Вітаємо Вас на сайті Інспе!
Ми гарантуємо конфіденційність і збереження Ваших даних та те, що вони не будуть розповсюджуватися третім особам. Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку та отримання e-mail, sms та Viber розсилок.
Якщо Ви вказали неправильні дані, сайт не несе відповідальності за наслідки в їх використанні. Уважно перевіряйте дані під час внесення в форму.
Реєструючись на сайті, Ви створюєте свій персональний кабінет, через який зможете замовляти продукцію онлайн в будь-який час та з будь-якого місця.
Ваше замовлення буде опрацьовано менеджером-оператором, який зв’яжеться з Вами для обговорення деталей замовлення, оплати та доставки продукції.
Також через персональний кабінет Ви зможете реєструватись на події та отримувати на електронну пошту та на вказаний номер телефону e-mail, sms та Viber розсилки з найактуальнішою інформацією та дізнаватись про новини, акції, заходи!
Всі позначені зірочками поля є обов’язковими для заповнення.
Вашу спеціалізацію та торгового представника оберіть із випадаючого меню.
Після заповнення форми Вам на пошту прийде повідомлення про створення персонального кабінету.
Збережіть Ваш логін і пароль, які Ви використовували під час реєстрації, щоб використовувати їх для подальших входів на сайт.
Дякуємо, що Ви з нами.
Якщо Ви реєструєтесь на навчальний захід через сайт Інспе вперше, Ви одночасно створюєте свій персональний кабінет, через який зможете замовляти продукцію.
Ми гарантуємо конфіденційність і збереження Ваших даних та те, що вони не будуть розповсюджуватися третім особам. Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку та отримання e-mail, sms та Viber розсилок. .
Якщо Ви вказали неправильні дані, сайт не несе відповідальності за наслідки в їх використанні. Уважно перевіряйте дані під час внесення в форму.
Головним критерієм, яким керується Інспе при організації навчальних програм, є створення максимально комфортних для навчання умов. Саме тому ми приділяємо увагу досконалій підготовці всіх деталей для проведення курсу задовго до того, як той чи інший курс відбудеться. Відтак, умовою участі в будь-якому курсі є заповнення реєстраційної форми учасника та внесення повної передоплати за курс.
В реєстраційній формі вказуються дані про учасника, на підставі яких організатори бронюють місце для учасника, замовляють йому проживання, виготовляють сертифікат тощо.
Всі позначені зірочками поля є обов’язковими для заповнення!
Вашу спеціалізацію та торгового представника оберіть із випадаючого меню.
Після заповнення форми Вам на пошту прийде повідомлення про створення персонального кабінету та реєстрацію на подію.
Збережіть Ваш логін і пароль, які Ви використовували під час реєстрації для подальших входів та реєстрацій на заходи.
Ви можете отримати консультацію за номером телефону:
Матеріали: (067) 6000 353
Імплантологія: (067) 6000 929
Обладнання: (067) 6000 396
Сервіс: (067) 6000 297