Більшість ортодонтичних пацієнтів (за даними із ряду джерел понад 70%) – пацієнти з патологією 2 класу. ⠀ Термін «прогнатія» не дає достатньої інформації про сутність патології та відповідно шляхів до її усунення. А цих шляхів багато. ⠀
👭Пацієнти зі схожими «прогнатичними» профілями лікуються з видаленням та без видалення зубів.
⠀
У деяких «обличчя суперечить оклюзії» – якщо ми покращуємо одне, то погіршуємо інше. Що вибрати?
❔ ✅Ця лекція – занурення у проблему на
прикладі клінічних випадків.
ПЛАН ЛЕКЦІЇ: ⠀
◾ Природа 2 класу
◾ Особливості росту та розвитку щелеп у контексті формування даної патології.
◾ Діагностика:
– візуальний аналіз;
-функціональні проби;
– аналіз ТРГ;
– Аналіз моделей.
◾ Диференціальна діагностика скелетної та зубо-альвеолярної форми 2 класу, справжньої форми та вимушеного прикусу.
◾Варіанти та обсяги втручання
– раннє лікування знімними апаратами;
– протрузія нижньої щелепи;
– зубо-альвеолярна компенсація (з видаленням та без);
– компромісне лікування;
– ортохірургія.
◾ Особливості роботи з 2 класом;
– знімні апарати (трейнери, пластинки з накусочними пристосуваннями, твін-блоки, біоблоки)
– брекети (особливості підбору брекетів, застосування еластиків);
◾Відмінність у підході до лікування 2 класу 1 підкласу та 2 класу 2 підкласу.
◾Особливості ретенційного періоду.



Якщо Ви звернулись впродовж робочого дня, Вам зателефонують до 17.00.
Якщо Ви звернулись у вихідні чи святкові дні, з Вами зв’яжуться наступного робочого дня.
Якщо Ви звернулись впродовж робочого дня, Вам зателефонують до 17.00.
Якщо Ви звернулись у вихідні чи святкові дні, з Вами зв’яжуться наступного робочого дня.
Вітаємо Вас на сайті Інспе!
Ми гарантуємо конфіденційність і збереження Ваших даних та те, що вони не будуть розповсюджуватися третім особам. Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку та отримання e-mail, sms та Viber розсилок.
Якщо Ви вказали неправильні дані, сайт не несе відповідальності за наслідки в їх використанні. Уважно перевіряйте дані під час внесення в форму.
Реєструючись на сайті, Ви створюєте свій персональний кабінет, через який зможете замовляти продукцію онлайн в будь-який час та з будь-якого місця.
Ваше замовлення буде опрацьовано менеджером-оператором, який зв’яжеться з Вами для обговорення деталей замовлення, оплати та доставки продукції.
Також через персональний кабінет Ви зможете реєструватись на події та отримувати на електронну пошту та на вказаний номер телефону e-mail, sms та Viber розсилки з найактуальнішою інформацією та дізнаватись про новини, акції, заходи!
Всі позначені зірочками поля є обов’язковими для заповнення.
Вашу спеціалізацію та торгового представника оберіть із випадаючого меню.
Після заповнення форми Вам на пошту прийде повідомлення про створення персонального кабінету.
Збережіть Ваш логін і пароль, які Ви використовували під час реєстрації, щоб використовувати їх для подальших входів на сайт.
Дякуємо, що Ви з нами.
Якщо Ви реєструєтесь на навчальний захід через сайт Інспе вперше, Ви одночасно створюєте свій персональний кабінет, через який зможете замовляти продукцію.
Ми гарантуємо конфіденційність і збереження Ваших даних та те, що вони не будуть розповсюджуватися третім особам. Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку Надаючи свої дані, Ви погоджуєтесь на їх обробку та отримання e-mail, sms та Viber розсилок. .
Якщо Ви вказали неправильні дані, сайт не несе відповідальності за наслідки в їх використанні. Уважно перевіряйте дані під час внесення в форму.
Головним критерієм, яким керується Інспе при організації навчальних програм, є створення максимально комфортних для навчання умов. Саме тому ми приділяємо увагу досконалій підготовці всіх деталей для проведення курсу задовго до того, як той чи інший курс відбудеться. Відтак, умовою участі в будь-якому курсі є заповнення реєстраційної форми учасника та внесення повної передоплати за курс.
В реєстраційній формі вказуються дані про учасника, на підставі яких організатори бронюють місце для учасника, замовляють йому проживання, виготовляють сертифікат тощо.
Всі позначені зірочками поля є обов’язковими для заповнення!
Вашу спеціалізацію та торгового представника оберіть із випадаючого меню.
Після заповнення форми Вам на пошту прийде повідомлення про створення персонального кабінету та реєстрацію на подію.
Збережіть Ваш логін і пароль, які Ви використовували під час реєстрації для подальших входів та реєстрацій на заходи.

Ви можете отримати консультацію за номером телефону:
Матеріали: (067) 6000 353
Імплантологія: (067) 6000 929
Обладнання: (067) 6000 396
Сервіс: (067) 6000 297
